Kalite Politikası

SKYMARK, müşterilerinin beklentilerini en üst seviyede algılayan ve tüm süreçlerini bu bilinçle sürekli yenileyen Türkiye’nin en başarılı teknoloji şirketi olmayı hedefler.

Bu amaçla;

  • Stratejilerini müşteri stratejilerine göre konumlandırır. Şirket hedefleri her kademede anlaşılır ve kararlar o yönde verilir.
  • Hep yenilikçidir. Teknolojiyi etkin kullanır, süreçlerini iyileştirir ve bunları taahhüt eder. Kaliteyi en uygun maliyetle elde eder.
  • Sürekli iyileştirme faaliyetleri ile belirlenen hedeflere ulaşır. Müşterileri, çalışanları ve tedarikçileri ile birlikte karşılıklı güven ortamı oluşturarak rekabetçi ortamda sektörü güçlü kılar.
  • Ülkesine faydalı olmayı hedef edinmiştir. İleri seviye hizmetleri ile ihracatını sürekli artırır.
  • Bu şirketin çalışanları değerlidir. Çalışanlarını geliştirir, kalite bilinci ile sorgulayıcı bakış açısı kazandırır. Çalışanlara danışmayı şirket kültürü haline getirir, onları katılımcı olmaya cesaretlendirir.
  • İşle ilgili yaralanmanın ve işçi sağlığının bozulmasının önlenmesi için güvenli ve sağlıklı çalışma koşullarını sağlar. SKYMARK’ın amaçları, bağlamı ve İSG risk-fırsatları doğrultusunda Kalite Yönetim Sistemini kurar, gözlemler ve iyileştirir.
  • Yasal şartlar ve diğer şartları yerine getirir.
  • Tehlikeleri ortadan kaldırır ve İSG risklerini azaltır.
  • Kirliliği önler ve kuruluşun bağlamına uygun çalışarak çevreyi korur.
  • Küresel iklim değişikliğinin etkilerini azaltmak için sera gazı emisyonlarını izler.
  • Çevreyi, gelecek nesillere aktarılacak bir emanet olarak görür.
  • Kendi kalite ve çevre bilincini tedarikçilerine aktarır.
  • Sosyal sorumluluklarını yerine getirir. Üretimin hiçbir aşamasında çevreye zarar vermez, kaynakları heba etmez.
  • Çalışanlara bilgi güvenliği yetkinliği kazandırarak tüm tarafların bilgilerinin gizliliğini, bütünlüğünü ve ulaşılabilirliğini sağlar.
  • Tüm tarafların ihtiyaç ve beklentilerini anlayıp yerine getirmeyi hedefler.